miercuri, 13 iunie 2012

Carticica practica /iunie 2012

                         Buna!Ieri spuneam ca nu am prezentat de ceva timp reviste.Astazi am revenit cu numarul pe iunie al revistei Carticica practica:
                 Numarul acesta a aparut joi (7 iunie)    .    Revista nu este in folie si nu are inserturi.Acest numar are 114 pagini iar numarul urmator apare pe data de 5 iulie 2012.Pentru ca am observat ca pe blogul meu se ajunge cautand castigatorii din aceasta revista :
                                     click pe imagine pentru a vedea clar


                                        Tema urmatorului numar este:
                      Revista costa tot 4 lei.Va doresc o zi placuta si va las cu o poza cu ei:
                                      Ce marisor sunt (si cuminte)
                                    Eu am 8 luni si sunt voinic.

8 comentarii:

  1. Multumim pentru review Aurelia! Chiar as fi si eu interesata sa o cumpar. O gasim pe 5 iulie la orice chiosc de reviste? Te pup si inainte sa uit...ai niste pisoii absolut superbi care dorm in cele mai dulci pozitii. :))

    http://www.101fashionstreet.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anca!Numarul acesta a aparut de joi (7 iunie).Am modificat in postare.O sa fie pe piata pana luna viitoare.Multumesc frumos pentru comentariu!Din cate am vazut tu ai un catelus.O zi cat mai reusita!

      Ștergere
  2. Cei doi sunt adorabili! Ce mi-ar placea sa stau la casa, in ap nu prea ma incumet. Am mai avut dar cred ca era chinuit inchis in casa, sa nu iasa in curte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca este tare greu la bloc.La casa au mult spatiu si se alearga unul pe altul prin curte , vie , rosii.

      Ștergere
  3. Datorita tie sunt la curent cu ce mai apare pe piata in materie de reviste!!! Multumesc....cei mai frumosi pisoi!!pup

    RăspundețiȘtergere