joi, 14 iunie 2012

Un cadou cu sanatate de la Alevia

                              Buna fetelor!Ieri am avut parte de 33 de grade ....acum ploua!Ce vreme urata!Cei de la Alevia  mi-au facut ziua mult mai frumoasa cu acest minunat colet:
                           Am primit 16 tuburi de vitamine castigate pe pagina Alevia .Produsele mi le-am ales singura si transportul a fost gratuit (prin curier).Le multumesc din suflet pentru acest minunat cadou si recomand aceste produse.Eu sunt dependenta de 6 luni de spirulina Alevia.
                   Zilele acestea m-am simtit rau si in aceasta dimineata am fost sa-mi repet analizele pentru colesterol.Maine la ora 14 aflu rezultatul asa ca (va rog) sa va rugati si pentru mine.Cred ca ficatul este iar marit si ma apasa pe splina.Ma doare de nu suport.Poate este doar o alarma falsa.




                                 O zi cu mult soare!

3 comentarii: