marți, 12 iunie 2012

                      Buna intr-o zi  cu soare!Alina si Mihaela mi-au oferit acest superb premiu:
                Multumesc fetelor!Sunteti niste dragute!

 1. Multumeste persoanei care te-a nominalizat cu link catre ea.
                      2.Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi un blog, si ce te determina sa continui :)
                      3.Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta.
                      4.Cea mai buna colaborare a ta cu un alt blogger .
                      5.Cea mai "urata" colaborare cu un alt blogger.
                      6.Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii .
                      7.Acorda "Beautiful Blogger Award" cel putin la 5 bloggeri.


1.Mi-au facut acest cadou Alina  si Mihaela (multumesc fetelor ca s-au gandit la mine!)
2.Ideea de a avea propriul blog a aparut din dorinta de a impartasi  cunostintele mele despre reviste (pe care le-am neglijat in ultimul timp).Am avut multe momente in care mi-am dorit sa renunt insa le multumesc fetelor care m-au incurajat.
3.Fiecare zi incepe la ora 05.00 cu un zambet , o pastila de Eutyrox si cereale cu lapte si o banana.Deschid laptopul pana la 7.30 dupa care urmeaza cumparaturi , facut piata, mancare , spalat.Nu ma plictisesc niciodata si mi-as dori ca ziua sa aiba 36 de ore.
4.Nu am avut pana acum colaborari insa le citesc cu placere pe Alina , MihaelaSimonahttp://www.101fashionstreet.com/,http://umbraspiridusului.blogspot.ro/ , Simmonne si Miki.
5.Nu am avut nici o colaborare neplacuta insa am primit astazi un astfel de mesaj:

  • Aurelia, engleza ta e foarte proasta. Nu te supara ca iti spun, mai bine scrii numai in romana.

                Are dreptate.Nu am avut privilegiul sa invat la scoala engleza pentru ca parintii mei nu si-au permis sa "cotizeze" suficient pentru a fi admisa la clasa de engleza.Ceea ce stiu invat acum (la 26 de ani) si nu-mi este rusine.Sunt foarte mandra de tot ce am reusit.

    6.Blogul meu inseamna o oaza de liniste , intelegere si calm.Sunt elemente de care nu am parte in lumea reala.

    7.Acord premiul tuturor fetelor care ma citesc.


                                               Pupici!
  • 7 comentarii:

    1. Hi Aurelia! Congrats on ur award! Follow you back dear! Kisses and have a nice day!

      RăspundețiȘtergere
    2. Uite, eu o sa-ti ceva cu cea mai mare sinceritate: este adevarat ca de mai multe ori nu ti-a iesit traducerea in engleza, insa eu spun ca daca tu doresti sa mergi inainte eu te sustin, pentru ca imi dau seama cat e de greu sa perseverezi in invatarea unei limbi. Chiar daca acum mai ai de invatat, sunt sigura ca vei inregistra progrese, cu timpul. Ca sa-ti fie mai usor incearca sa te uiti la seriale simple, poate chiar la desene, cu subtitrare in engleza. Ce nu intelegi prin ascultare, incerci sa intelegi prin scris si nu-i bai daca la inceput pricepi doar jumate. In timp, iti vei insusi expresii specifice, iti vei da seama "cum suna mai bine". Fii atenta la versuri de melodii, de multe ori gramatica din ele m-a salvat :))

      Eu am stiut foarte bine engleza, dar din cauza ca nu mai am cu cine vb, desi inteleg bine, nu-mi vin cuvintele potrivite pe buze. Mi-e groaza ca daca merg in USA n-o sa inteleaga lumea ce vreau :))

      Sper ca nu te superi, stii ca mi-e drag de tine :)

      RăspundețiȘtergere
    3. Congrats!!!!

      http://estilohedonico.blogspot.pt/

      xoxo

      RăspundețiȘtergere
    4. Mda.. Sincer, si mie mi-e drag de tine si te citesc de fiecare data chiar daca nu comentez. Am crezut ca iti fac un serviciu daca iti spun pentru ca am surprins discutii in care se radea de cum scrii tu in engleza. Pana la urma tot eu cad de vinovata, ca mi-am permis sa-ti spun. Asta este! Poate ar trebui sa ma invat minte si sa nu-mi mai pese de oameni. O zi buna!

      RăspundețiȘtergere
    5. Buna Miuri!Nu sunt suparata pe tine pentru ca ai spus un mare adevar si am curajul sa-l recunosc.Mi-ai face un mare bine daca mi-ai spune si cine radea (poti sa o faci printr-un comentariu si nu o sa-l public).Nu esti vinovata cu nimic.O zi frumoasa!

      RăspundețiȘtergere