joi, 7 iunie 2012

Calin Donca despre Salve Club

                            Buna!La Braila ne "rasfata" o vreme ploioasa .Astazi vream sa va vorbesc despre Salve Club .Acesta este reprezentat de domnul Calin Donca  si aduce pe piata un nou concept pentru sanatatea noastra.Eu sunt foarte multumita de produsele primite de la Avita International si ieri vi le-am aratat si voua.Acestea au sosit sambata prin curier si au fost atent ambalate.Surpriza a fost Salve Card  care ofera reduceri importante la partenerii implicati in acest proiect.
Salve Cardul meu arata astfel si imi ofera numeroase beneficii la medicii parteneri din Braila:
                   O sa profit atat de produsele primite cat si de Salve Card .Mi se pare o ocazie excelenta.Multumesc Salve Club si domnului Calin Donca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu