vineri, 29 iunie 2012

Noutati

                                Buna !Am o veste foarte buna :azi-noapte la ora 01.45 Blondu a aparut!Am plans de bucurie!M-am trezit din somn si i-am spus sotului ca am visat ca a aparut motanul.Imediat am auzit plangand la usa si cand i-am deschis era atat de speriat.Arata asa:
                                  Cu greu l-am linistit.Ma sasaia si incepuse sa maraie (ceea ce nu a facut niciodata).Cred ca cineva l-a inchis si este si batut.Acum este linistit si doarme langa mine:
                             Am vecini rai care omoara pisici si tare m-am temut pentru el.Ma simt atat de bine ca a venit si nu l-as da pe nimic.Iubitorii de animale stiu ce inseamna cand pierzi pe cineva.Va multumesc foarte mult pentru gandurile de bine !
                          O alta noutate este ca ieri am depasit 50000 de vizualizari!Nu as fi crezut niciodata ca o sa ajung aici!Va multumesc din suflet!
                          Maine este programat sa apara numarul nou al revistei Ok!.Revista va avea cadou un balsam de la Nivea si va costa 6,5 lei:
                                          Sursa:pagina revistei Ok!
                        Ma incanta foarte mult pentru ca imi plac produsele Nivea.Eu sigur o sa cumpar revista cu cadou.


                                                  Un sfarsit de saptamana placut!

6 comentarii:

  1. Nici nu stii cat ma bucur ca s-a-ntors micutul acasa! Sper ca te-ai linistit acum. Te pup si weekend placut si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ma bucuuuuurrrrrrr...:)
    daca vrei sa-l vezi si pe Bijou...http://krmenslife.blogspot.ro/2011/05/m-am-tunssss.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur tare ca a aparut, am spus eu...
    Ma uitam ca si Marie Claire apre tot cu un tratament Nivea si costa 12,90 lei. Poate o sa gasesc OK. Sunt curioasa daca produsul este acelasi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dobrze, że kotek jest w domu. Gratuluję takiej dużej liczby odwiedzin. Dziękuję też za miłe odwiedziny. Pozdrawiam.
    Ei bine, ca pisica în casă. Felicitări pentru un astfel de număr mare de vizite. Va multumim pentru vizita, de asemenea, genul tau. Al tău.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca a venit pisicul acasa !
    Felicitari pentru numarul de vizitatori pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca avenit pisicul acasa!
    Felicitari pentru numarul de vizitatori pe blog!

    RăspundețiȘtergere