vineri, 8 iunie 2012

Kreativ blogger award de la Mihaela

                 UPDATE:multumesc Anei pentru traducere!Esti o scumpa!
              Buna dimineata!Mihaela a fost (si este) tare dulce si mi-a oferit acest premiu:Good morning! Mihaela  was (and she is ) so hard sweet and  gave me this award:
                    Multumesc !Este o mare bucurie ca se gandeste cineva la mine!Trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine :
                    Thanks!Is a great joy to find that someone is thinking of me!I  have t to write 7 things about me:


1.in adolescenta am avut mari probleme cu glanda tiroida
2.anul acesta implinim 5 ani de la casatorie (si parca au trecut 50)
3.eram mare fana a revistei Diva (pacat ca a disparut!)
4.am obiceiul sa mananc in fiecare seara un iaurt cu fructe (recomand Muller Frop)
5.am fost blonda naturala si apoi roscata si ....acum bruneta
6.sunt dependenta de o pastila de Eutyrox /in fiecare dimineata /pentru tot restul  vietii
7.am pariat multi ani la pariuri sportive 


1.In my teenage years I had big problems with my thyroid gland
2. This year we celebrate 5 years of marriage (and it feels like 50 years have gone by)
3.I was a big fan of Diva magazine (pity that it disappeared)
4.I have the habit to eat a yogurt with fruit (I recommend Muller Frop ) every evening
5.I was a natural blonde, then a redhead.... now I am a brunette
6.I am dependent on a Eutyrox pill/ every morning/for the rest of my life
7.I have been many years active in sports betting

          Premiez pe oricine doreste acest premiu!

                                    O zi frumoasa!

5 comentarii:

  1. Da? Chiar pariai? Probabil ca si castigai...

    RăspundețiȘtergere
  2. la pariuri sportive m-am bagat numai de vreo 2-3 ori acum doi ani, la campionatul mondial de fotbal :)) ma bazam pe caracatita paul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-o aduc aminte pe caracatita Paul!Parca a murit!Un sfarsit de saptamana frumos!

      Ștergere
  3. Buna!Am pariat 6 ani.Am castigat de multe ori pe specialitatea mea :tenisul de camp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc multi ani fericiti alaturi de familia ta!!!pupici

      Ștergere