joi, 28 iunie 2012

Avantaje pe iulie 2012

                           Buna!Am disparut de ceva timp .Motanelul meu portocaliu (Blondu) este disparut de cateva zile si nu am chef de nimic.Simt un gol in stomac si-mi este tare dor de el:
                        Sunt cu moralul la pamant pentru ca era ca si copilul meu si-l iubesc tare mult!
                      Astazi a aparut dupa lupte seculare revista Avantaje pe iulie.Ei au anuntat ca apare pe 26 ....si astazi este 28.
                            Revista are cadou trei perechi de slapi (la alegere).Eu i-am ales pe cei roz pentru sistemul de inchidere.
                     Acestia sunt masura 39/40 insa am vazut si variantele cu 37/38 , 38/39 .Revista plus slapi costa 15 lei si are urmatoarele inserturi:

                 -Crema anti-rid de ochi cu Coenzima Q10 ( 1 ml)
                -Crema anti-rid de ochi cu Coenzima Q10 (1 ml)
                -Ghid de frumusete valabil in farmacia Sensiblu in perioada 28.06.2012-01.08.2012


                     Celelalte modele de slapi sunt:
                              Sursa:AICI


                 In Braila am vazut toate cele 3 modele de slapi.Ma interesau si cei pe negru insa am gasit doar marimea 37-38.


                                         Va plac?

10 comentarii:

  1. imi pare rau de motanel , poate apare...stiu ce inseamna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Este sufletul meu si de cateva zile nu=mi gasesc linistea fara el.

      Ștergere
  2. te inteleg si mie imi plac animalulete ,poate totusi e plecat si va reveni acasa .

    RăspundețiȘtergere
  3. Aurelia, ai pus anunturi in jurul casei? Poate l-a gasit cineva si nestiind ca e al cuiva, il tine in casa si el nu se poate intoarce.
    Dar anunt pe Facebook ai pus?
    Te pup si ma rog sa se intoarca puiutul acasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Te pup si sper sa apara cat mai curand inapoi Motanila! Miha

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai sa-ti zic ceva! Parintii mei locuiesc la tara si au un caine care le este tare drag, dar are perioade cand dispare 2-3 zile de acasa. Cand revine este plin de rani, slabit si vai de el, iar mama se pune pe doftorit ...ii curata ranile, il ingrijeste cum stie ea mai bine si-l pune iar pe picioare. Bineinteles ca-l si cearta pe motiv ca a fost la ''nunta'', iar el intelege mesajul, face botic, coada intre picioare si merge in coltul lui. Mi-e mai mare dragul de el cand il vad. Zilele trecute tocmai i-a facut o vizita veterinarul si l-a castrat. De-acum ar trebui sa fie cel mai cuminte catel. O sa vezi ca se intoarce si motanul tau ...dupa ce isi face si el de cap :)

    RăspundețiȘtergere
  6. la cta saldalutzele roz erau gri :) nu prea ma incantat culoarea :) poop sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa speram ca se va intoarce!!! nu mai fi suparata!!! ai grija de tine!!! Sunt frumosi slapii dar marimile sunt mult prea mari pentru mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper sa apara motanelul, este foarte scump,
    Poate ti l-a furat cineva... ca de plecat nu cred ca a plecat singurel :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai, poate apare motanul. Stiu ca-l iubeai mult si sunt sigura ca este doar ratacit, ei mai pleaca asa, nu ar fi singurul. O sa vezi ca se intoarce!
    Sunt draguti papuceii de la revista.

    RăspundețiȘtergere