marți, 19 iunie 2012

A venit :Pink Box iunie

                              Buna!Acum 30 de minute am primit Pink Boxul pe iunie .Acesta a fost livrat de Curier Nemo si contine:
1.Produs Full-size:Masca faciala Kleopatra de la Dermaglin (20 grame/pret 14,20 lei)
2.Produs Full-size:Dischete demachiante Family Care (70 buc/pretul nu este specificat)
3.Lotiune reparatoare dupa plaja Bioderma (100ml/pret produs full-size nespecificat(are 500ml)
4.Eucerin Crema reparatoare cu 10%uree pentru picioare (are 15 ml)=pret produs full-size (100ml-45 lei)
5.Keune Hair Beauty Split Ends Serum (10 capsule)(pret produs full-size =115 lei)
6.Bretara Funky (20 lei-este atat de mica )
7.20% reducere pe www.tinar.ro (valabil intre 1 iunie pana pe 15 iulie )


          De unde dezamagirea?Pe produsul Bioderma scrie ca se ofera gratis ..........si nu prea se respecta acest lucru.Bretara este atat de mica si o s-o prind la un deget.De celelalte produse sunt multumita (deabia astept sa incerc tratamentul de la Keune).Ii multumesc foarte mult Ancutei pentru ca mi-a oferit voucher-ul sau .Am avut reducere de 20% si astfel am platit 35 de lei fata de 44 lei (pretul normal).





                       Va tenteaza?

25 de comentarii:

  1. Buna. Dischetele demachiante le gasesti in Carrefour 100 bucati la 2 lei si ceva.Si nu e deloc tentanta...Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Nu este tentanta .Bretara este minuscula ...cum oare sa o prinzi la mana?

      Ștergere
  2. ce rapida ai fost :))
    cam slabuta cutia, poate crema de picioare m-ar fi tentat, dar cam atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alina!Sunt curioasa ce contin si alte cutii.

      Ștergere
    2. Eu am la fekl ca asta, sunt mai multe posibilitati?

      Ștergere
    3. Buna!Se pare ca sunt mai multe posibilitati.

      Ștergere
  3. bratara se face mult mai mare :))) trage de nodurile alea ..

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am primit un ruj de la flormar si un mini gel de dus de la bronnley - orange & jasmine. astea in loc la masca de fata si serumului pentru par. as fi fost tentata si eu de serumul respectiv ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Buna!Eu ma bucur ca nu am primit ruj (nu folosesc).Serul cred ca este foarte bun si azi il folosesc.Sa le folosesti cu placere!

      Ștergere
  5. Buna.Si eu am primit astazi cutiuta.Am gasit:
    1.Produs Full-size:Ruj Pretty Flormar Rosu
    2.Produs Full-size:Dischete demachiante Family Care
    3.Lotiune reparatoare dupa plaja Bioderma
    4.Eucerin Crema reparatoare cu 10%uree pentru picioare
    5.Mini gel de dus Bronnley
    6.Bretara Funky
    7.20% reducere pe www.tinar.ro (valabil intre 1 iunie pana pe 15 iulie )
    Bratara este mica, o sa o dau nepoatei mele :)
    Si incerc de o ora sa beneficiez de reducerea de 20% pe TinaR si nu imi valideaza codul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Multumesc pentru comentariu.Ma bucur ca nu am primit rujul.Codul de la Tina R. o sa-l folosesc si eu.O zi frumoasa!

      Ștergere
  6. hhmm...eu am primit in locul capsulelor de la keune si a mastii de fata un ruj de la flormar..:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu esti foarte multumita cu rujul.Multumesc pentru comentariu.

      Ștergere
  7. eu nu sunt in Romania momentan, nu stiu conceptul, dar am mai citit pe bloguri.. as prefera totusi sa imi cumpar ce cred eu de cuviinta, decat sa primesc diverse produse care nu se adapteaza nevoilor mele.. e un fel de "cutie surpriza"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate!Vrea sa fie un fel de cutie surpriza insa nu cred ca merita 10 euro (costa 44 lei noi).

      Ștergere
  8. Abia astept sa primesc si eu cutiuta.Imi zici te rog la cat timp dupa ce ai primit mail ca a fost trimisa comanda ai primit-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Eu am primit email luni seara (ca a plecat de la Bucuresti ) si marti (la ora 11) am si primit-o.O zi frumoasa!

      Ștergere
  9. Foarte rapida ai fost. Parca te-au nimerit mai bine la cutia asta, decat luna trecuta? Desi produsele full-size mi se par prea micute ca valoare. O sa-ti mai comanzi?
    Sper sa te bucuri de ele, sunt si cateva produse tentante: Crema reparatoare cu 10%uree pentru picioare, Keune Hair Beauty Split Ends Serum si reducerea TinaR. Depinde ce-ti comanzi dar poti sa iesi chiar bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna si multumesc pentru voucher.Produsele full-size mi se par si mie slabute.Sunt inca in dubii daca sa comand si luna viitoare.O zi frumoasa!

      Ștergere
  10. Cu mare drag, a fost o placere sa-l daruiesc cuiva.

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am nimerit un ruj foarte frumos , pe bune...si imi vine si bratara...ma mir ca nu vine tuturor..nu-s tocmai...o silfida !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Nu-mi venea bretara pentru ca nu stiam sa o intind.Ti-am vazut cutia si este super.Sa le folosesti cu placere!

      Ștergere