joi, 15 decembrie 2011

Alte oferte la carti

                                    Buna!Ne despart inca 10 zile pana la Craciun!Ne lipseste inca zapada si se pare ca nu vom avea parte de ea.Sambata am gasit la Immedio Kaufland un pachet de 3 carti de la Editura Adevarul .Este vorba despre:
1. " Zeii si Eroii din Olimp "(volumul 4  al colectiei "Miturile si Legendele Lumii")
2.Jules Verne "Capitan la cincisprezece ani" (volumul 26 al seriei)
3.Charles Dickens "Colind de Craciun" (volumul 11 al colectiei "101 carti de citit intr-o viata")
                                     Cele 3 carti impreuna cu ziarul Adevarul din 5 decembrie au costat doar 12 lei.

                O carte costa doar 4 lei ................un nimic fata de cat s-au vandut atunci cand au aparut!
                De la magazinele Mic.ro  am cumparat la pretul de 3,25 lei urmatoarele carti:

                                               

                              Musee d'Orsay .Paris (volumul 8 al seriei "Marile Muzee ale lumii")
                             Muzeul Brukental .Sibiu (volumul 15 al seriei)
                                               
                            Muzeul lui Van Gogh.Amsterdam (volumul 11 al seriei)
                                                
                                  Alexandre Dumas "Cei trei muschetari"(volumul 1)(colectia 100 de carti )
                                                 

                              In Braila se vand foarte bine si deja am golit rafturile celor 3 magazine Mic.ro din zona in care locuiesc.As vrea sa le multumesc celor 30de persoane care -mi urmaresc blogul si sa le spun cat de importanta este sustinerea lor pentru mine!VA MULTUMESC DIN SUFLET FETELOR!



                                    

2 comentarii:

  1. Foarte bune informatiile.
    Cartile sunt bune si pentru in aceasta perioada.
    Sau cine nu are colectia de carti o poate completa acum .

    Eu totusi sper sa avem putina zapada de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare.. trebuie sa ma uit si eu la Immedio-ul meu sa vad daca gasesc asemenea oferte :)

    RăspundețiȘtergere