vineri, 9 decembrie 2011

Cateva cuvinte pentru vineri seara

                               E seara................iar!Pregatisem pentru astazi cateva postari insa o intamplare nefericita mi-a dat tot programul peste cap.Cand am vrut sa accesez blogul Be a masterpice am avut marea surpriza sa ma infectez cu .....doi virusi!De parca unul nu-mi ajungea asa ca m-am ales cu doi!Am dat imediat o scanare (care a durat doar .....1 ora si 42 de minute .....puteam sa trag intre timp si un pui de somn) si am bagat virusii in Virus Chest.Traiasca Avastul !Recunosc ca m-am speriat cand a inceput antivirusul sa tipe pentru ca este primul virus pe care reusesc sa-l captez in ultimul an si jumatate.Asa ca aveti mare grija cand incercati sa intrati pe acel blog ca sa nu patiti ca mine!Eu l-am sters deja din lista mea  pentru ca sa nu-l acceseze cineva si sa se aleaga si el cu virusul.Va urez sa aveti parte de o seara cat mai placuta si de un sfarsit de saptamana minunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu