joi, 1 decembrie 2011

Am testat:Crema de fata cu laptisor de matca , ulei de masline si unt de shea de la Apidermaliv

                            Luna trecuta am primit spre testare de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj aceste minunate bunatati:


                        Primul produs pe care l-am testat este Crema de fata cu laptisor de matca , ulei de masline si unt de shea.Ea face parte din gama Apidermaliv si este dedicata tenului normal si mixt.
Ce spune producatorul:

                               Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare , emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt.Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca , emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea , ingrijesc si rasfata pielea in profunzime.Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale , starea pielii este imbogatita in primele saptamani de la utilizare.

                        Ingrediente:
-apa
-ulei de masline
-beeswax
-lanolin
-cetyl alcohol
-shea butter
-sodium tetraborate
-cholesterol
-royal jelly
-perfume  

                               Principalele 3 ingrediente sunt(conform producatorului):

1.Laptisorul de matca:este bogat in lipide , glucide si vitamine.Este una dintre cele mai puternice substante naturale cu efect antirid.
2.Untul de Shea:este cunoscut ca si unt de Karite si este derivat din grasimea arborelui de Karite.Este un unt natural cu actiune hranitoare ce combate imperfectiunile pielii si reda elasticitatea.
3.Uleiul de masline:hraneste in profunzime pielea , actionand precum un scut ce mentine pielea supla si elastica.

Mod de utilizare (conform producatorului):

Pentru efecte cat mai rapide , se recomanda curatarea tenului cu lotiunea demachianta Apiten si apoi tonifierea cu Tenapin.Crema se aplica in cantitati mici , masandu-se in sensul formarii ridurilor pentru a se asigura absorbtia totala in straturile profunde ale epidermei.Se poate folosi atat seara cat si dimineata pentru efecte de durata oferind tenului suplete si prospetime naturala.


Ce spun eu:

               Desi am 26 de ani tenul meu a inceput sa  arate semne de oboseala.Am privit prima oara  cu neincredere aceasta crema pentru ca promitea multe.Aceasta este prima experienta cu produsele celor de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj si am ramas placut surprinsa.Tenul meu este mixt spre gras si nu prea folosesc creme de fata.Pana acum am folosit multe(mai ieftine dar si mai scumpe) insa nu gasisem una care sa se adapteze tenului meu dificil.

Imi place pentru ca:

             -are un ambalaj dragut care atrage ochiul critic al cumparatorului
             -miroase placut
             -intra relativ repede in piele daca se maseaza bine
             -aplicata seara inainte de culcare asigura pielii toate elementele necesare pentru o hidratare intensa
              -contine 95% ingrediente naturale(ceea ce reprezinta o adevarata minune pentru piata romaneasca de cosmetice)

Nu-mi place pentru ca:

                -aplicata ziua confera un luciu nedorit pielii
                -se indeparteaza greu de pe ten
                -are o consistenta grasa

                        Cam atat despre primul meu contact cu produsele Complexului Apicol Veceslav Harnaj.Urmeaza parerea mea despre celelalte produse primite spre testare de la acestia.
                        Pagina celor de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj este

                                http://complex-apicol.ro/    

                            
                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu