marți, 6 decembrie 2011

A venit Mos Niculae!


                                         Buna dimineata!A venit Mos Niculae?Se pare ca am fost cuminte si am primit tot ce mi-am dorit!In ghetute am gasit:
                                 (alaturi de UGG-urile mele este si incaltamintea sotului-si el a fost cuminte si a primit tot ce si-a dorit)
                               Eu am primit aceasta caseta draguta de la Dr.Oetker .Contine urmatoarele:
                                                  

                                    CD cu colinde, carte postala si un pliant cu reteta de tort
                                            4 plicuri de praf de copt si 4 de zahar vanilat
                                                       Cacao 50 grame
                                                  Praf de frisca
                                                   Crema pentru prajituri
                                                   Esenta de vanilie
                                                    Cutia goala arata astfel

                                                  Mosul mi-a adus si multe dulciuri

                                                 Bomboanele mele de brad preferate


                                     
                                        Cartea Bel-Ami
                                       
                              Si acest fes super dragut
                                                
                        Ce v-a adus Mosul?Sper ca aveti parte de o vreme mai buna ca la noi........a inceput sa picure!Va doresc sa aveti parte de tot ce va pofteste inima !




7 comentarii:

  1. uhhhhhhhhhh,se pare k ai fost tare cuminte!:x:x:x
    si la mine a ajuns Mos Nicolae,desi anul acesta nu ma asteptam sa ma gaseasca avand in vedere k am facut cateva schimbari in viata mea,m-am indreptat intr-o alta directie cu deciziile mele....
    Anyway,am primit 2CD-uri pe care le tot cautam de cateva luni si peste care nu am dat pe niciunde+DVD cu unul din cele mai bune/cunoscute concerte ale aceluiasi artist-soooo,sunt mega fericita!:)
    plus un bradut din ciocolata si prajiturele ornate"manual"de la fabrica mea preferata din Germania,unde am fost in"vizita"de 2ori pana acum!:)
    O zi de poveste iti doresc,iubita!:*:*:*:*Sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a adus Mosul tot ce ti-ai dorit pentru ca le meriti!Suna tare bine bradut din ciocolata.....eu am mancat un ursulet Papi din ciocolata acum!Ma bucur ca esti fericita si pentru ca ai puterea sa treci peste dificultati!Asa suntem noi Balantele!Prajiturele?As manca cu tonele ....si mie imi plac foarte mult dulciurile!O zi cat mai frumoasa iti doresc.....la noi ploua acum!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Coco!O sa fac un tort cu crema de vanilie si ciocolata cu multe fructe..........Sper ca nu ti-am facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mosul a fost tare darnic cu tine! Eu am primit doar o bluzita dar mi-o doream tare mult asa ca...m-am bucurat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesanta cutia magica de la Dr. Oetker!De unde as putea sa o achizitonez si dc imi poti spune si un pret estimativ.Merci,Dana

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Dana!Cutia de la Dr. Oetker se gaseste in magazinele Penny Market , Carrefour si Kaufland.Saptamana aceasta (pana duminica) o gasesti la oferta in Kaufland.Costa 15,65 cu toate acele produse si este cel mai ieftin pret de pe piata.Cutia se mai gaseste si in varianta albastra iar singura diferenta este ca (virgula) crema pentru prajituri este de ciocolata iar esenta este de rom.Iti doresc sa ai parte un in sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere