marți, 13 decembrie 2011

Final de campanie -Revicel

                         Am ajuns (din pacate) si la finalul de campanie.Aceasta a fost cea de a doua campanie trender.ro la care am participat si poate cea mai interesanta.Recunosc ca pana sa primesc aceste creme spre testare nu auzisem de  Revicel.La prima vedere am ramas mirata cand am vazut ca acest produs este "made in China".De ceva timp traiesc cu parerea ca toate produsele fabricate in China sunt de proasta calitate insa Revicel "s-a hotarat" sa-mi schimbe aceasta parere.La finalul campaniei recipientul meu arata cam asa:
                   (Catelusa mea nu pare prea interesata de crema anticelulitica)
                           Sunt la jumatatea cutiei pentru ca........marturisesc ......nu prea am respectat indicatiile de folosire.Am folosit crema numai seara iar parerea mea este ca:MERITA CUMPARATA!Nu trebuie sa va asteptati insa  la minuni de la aceasta crema.Celulita nu va disparea daca nu va implicati intr-un proces mai lung si nu se combina crema cu masajul , sportul si o alimentatie sanatoasa.Am auzit in ultimul timp diverse pareri conform carora o singura crema ne poate ajuta sa invingem celulita.Parerea mea este ca nu se poate atata timp cat nu ne respectam si nu ne ajutam organismul.


                                     Imi place crema anticelulitica Revicel  pentru ca:
-la finalul campaniei de testare am constat ca nivelul de hidratare a corpului a crescut in mod simtitor
-Am facut in ultima saptamana un test :am aplicat aceasta crema pe o zona a corpului si pe alta nu.......iar la finele saptamanii am constatat ca pielea este catifelata si moale unde am folosit Revicel
-miroase placut si intra imediat in piele
-nu ingrasa pielea
-are un pret mic (in jur de 25-30 lei) iar raportul calitate-pret este clar in favoarea noastra

                                Ii acord un minus pentru ca se gaseste cam greu......cel putin eu nu am vazut-o in hipermarketuri(se pare totusi ca se gaseste in farmacie).Cred ca acestui produs ar trebui sa i se faca mai multa publicitate pentru ca merita.La urma pot spune ca ma incadrez si eu in randul acelor trenderite  care au afirmat ca le arde pielea dupa ce o folosesc.Acesta este un semn ca actioneaza si pune sangele " in miscare" asa ca-i mai ofer un plus pentru eficienta.La final nu pot spune LA REVEDERE Revicel .....pentru ca sigur ne vom auzi!
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu