miercuri, 7 decembrie 2011

Calendarul de Advent

                                  Buna!A trecut si Mos Niculae si pe langa el s-a oprit si ploaia.Astazi avem parte de o zi calduroasa si ideala pentru o scurta plimbare.Am facut o mica vizita la Lidl si nu am putut rezista tentatiei de a intra si la Mic.ro.Va povesteam acum cateva zile ca am cumparat din Lidl 2 calendare de Advent.Am inteles de la draguta de Raluka(http://femeiacareiubesteschimbalumea.blogspot.com/) ca aceasta este o traditie germana care ne usureaza asteptarea pana la sosirea lui Mos Craciun.Am deschis calendarul de pe 1 decembrie si in fiecare zi ma bucur de o bucatica de ciocolata.Ieri am descoperit in calendar urmatoarea surpriza:
                                           Este o ghetuta de ciocolata.Astazi am descoperit:

                                      
                                        

                                                             Doua ciuperci de ciocolata

                Am trecut si pe la alt magazin Mic.ro si am aflat ca pretul de 3,25 lei pentru cartiile din colectia 100 de opere esentiale, colectia Jules Verne si colectia Muzee este la nivel national si nu numai in Braila.Nu am rezistat si am cumparat cartea "Unde se avanta vulturii" de Alistar MacLean.
                                      
                          Astazi voi face o lista cu acele carti care-mi lipsesc din aceasta colectie si maine voi face alte achizitii.Pupici tuturor!


5 comentarii:

  1. Eu am reusit performanta de a manca doua calendare intr-o singura zi! Ma tot intrebam ....si aici ce-o fi, acolo ce-o mai fi? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Un suflet!Nu cred ca este de post, dar este atat de bunaaaaaaaaaaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aurora ai mare dreptate!Eu le-am ascuns de sotul meu pentru ca le-ar manca pe toate imediat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut calendarul! Am avut si eu doua acum vreo doi-trei ani. Am mancat un calendar pe zi :)

    RăspundețiȘtergere