vineri, 2 decembrie 2011

Tag de la Simona:5 Produse sub 20 ron

                                     Simona (http://light-blonde.blogspot.com/) s-a gandit si la mine (multumesc foarte mult ) si mi-a dat acest tag.Cele 5 produse sub 20 ron pe care le folosesc cu placere sunt:
                                     1.Tratament pentru par cu placenta de la Kallos(6 lei)
                                           Il folosesc dupa fiecare spalare si sunt foarte multumita de el.L-am achizitionat de la standul Kallos din Promenada Braila.

                                         2.Sampon anti-cadere de la Gerovital Plant Tratament(13 lei)
                                              L-am cumparat luna trecuta din Sensiblu si deja am consumat jumatate din recipient.Face bine parului meu  gras si am observat ca nu-mi mai cade parul .

                                                 3.Lotiunea regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant (15,6 lei)
                                        Obijnuiesc s-o cumpar din Kaufland iar o sticluta de 100 ml imi ajunge si 3 luni.Iarna trecuta o foloseam  inainte de fiecare spalare a parului insa acum o folosesc saptamanal.Sunt foarte multumita de ea si chiar da rezultate.
                                             4.Balsamul de buze cu laptisor de matca , ulei de masline si miere de la Apidermaliv(in jur de 10 lei)

                                                   Pe acesta l-am primit spre testare de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj si a fost clar dragoste la prima vedere si atingere.Are un gust foarte bun si-l folosesc de mai multe ori pe zi.
                                          5.Gelul de dus cu ulei de masline de la Palmolive(12 lei)
                                        L-am cumparat acum 2 saptamani din Kaufland Braila.Are 750 ml si a costat doar 12 lei.Mi-a placut ca are si pompita si poate fi folosit mai usor.

                                        Acestea sunt cele 5 produse sub 20 ron pe care le folosesc des.Ii multumesc foarte mult Simonei ca s-a gandit si la mine si mi-a facut ziua mai frumoasa!Multumesc Simona!
                                   

Un comentariu:

  1. Oh Doamne, cat esti de draguta!!:) Postul tau e tare util! Maine ma urnesc si eu in cautarea produselor de la Gerovital caci in curand blogul meu se va numi no hair blog :)

    Te pup tare tare!

    RăspundețiȘtergere