joi, 22 decembrie 2011

Revista Look pe ianuarie-februarie 2012

                               Astazi a aparut la Braila si revista Look .A intarziat destul de mult acest numar iar la Rodipeturi nu aparuse inca.Eu am cumparat-o de la o taraba.A costat 4,9 lei si este numar dublu (ianuarie-februarie).Pe coperta este Bianca (castigatoare a concursului "Models Wanted"/organizat de revista Look in colaborare cu magazinul Spider Stores).Acest numar are 122 de pagini si este simplu (si fara mostre).
                          

3 comentarii:

  1. buna.in revista look numarul de ian-febr nu apar si castigatorii concursului de decembrie?erau 162 de premii...si la concurs pt luna dec cu parfumul baiser vole de la cartier,au spus castigatoare?daca mi-ai putea raspunde la intrebari,as fi foarte fericita.ms anticipat.fc treaba buna cu blogul:-)bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!In acest numar nu apar inca castigatorii concursului cu 162 de premii.Acestia vor aparea in numarul urmator al revistei din februarie pentru ca acesta este numar dublu.
    Castigatoarea parfumului Baiser Vole este Georgiana Tomita .Castigatoarea Scrisorii Lunii este Eva Bunea.Cand o sa apara numarul cu cei 162 de castigatori o sa anunt.Sarbatori Fericite si multumesc pentru cuvintele de mai sus (inseamna foarte mult pentru mine).

    RăspundețiȘtergere
  3. buna.multumesc si eu ca mi-ai raspuns.iti raman datoare:-p sarbatori fericite si tie si multa bafta cu blogul:-*

    RăspundețiȘtergere