joi, 29 decembrie 2011

Sa nu uitam sa multumim pentru ce avem!

                               Buna dimineata!La mine este ora 6.44 cand scriu aceasta postare si mi-am inceput aceasta noua zi cititind online presa.In ziarul OBIECTIV -vocea Brailei de astazi am dat peste acest articol care m-a impresionat:
           http://www.obiectivbr.ro/deschidere/63697-abandonai-in-ignorana.html 
                               Va invit sa-l cititi !Recunosc ca mi-a ramas laptele in gat cand am citit drama acestor copii fara copilarie!Este foarte trist ca inca avem parte de astfel de "parinti" care-i folosesc ca moneda de schimb sau ca modalitate de a-si duce traiul de pe urma alocatiei.Am citit acest articol la micul dejun si nu am putut sa nu ma gandesc ca poate acesti micuti nu au macar laptele cu cozonac de care ma bucur eu acum!Si voi pune iar aceeasi intrebare retorica:"DE CE ATATA SUFERINTA?"De ce oamenii fac copii ca sa-i chinuie?Cat de egoisti poti sa fii ca sa te gandesti numai la cateva clipe de placere si apoi sa astepti sa traiesti pe spatele statului?Am ramas scarbita de afirmatia unei asa/zise "mame" : dansa nu-si trimite ingerasii la scoala daca nu le da primaria ajutoare si venituri!Eu una as......mai bine tac pentru ca as face un pacat!Ce suflet poti sa ai ca sa le refuzi dreptul la cultura si la o viata mai buna decat ai avut-o tu?
                                Va las in compania acestui articol si sa nu uitam sa multumim pentru ceea ce avem......pentru ca suntem Foarte Norocosi!Va doresc sa aveti parte de o zi de joi frumoasa si o sa revin mai tarziu cu postarea pe care o datorez inca de ieri!

2 comentarii:

  1. buna dimineata este ora 7 si 30 la mine , mia pierit somnul si am intrat la rasfoit bloguri daca pot spune asa .sincer nici eu nui inteleg pe acesti parinti care aduc copii pe lume cu duiumul dar ptr ei nu au nici un colt de mamaliga ,ce paine sau cozonac dar omul sio face cu mina lui sunt parinte am un copil,nu vreau sa judec dar chinuie bietele suflete .pup sa ai o zi superba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata Claudia!Eu nu am inca un copil din cauza unor probleme de sanatate dar mi se pare inuman ce fac acesti oameni !Fac copii ca sa traiasca de pe urma lor!Sunt din acelasi oras cu aceste specimene de mame dar nu am indraznit niciodata sa merg in acel cartier,,,,,,poate pentru ca este imaginea vie a dezolarii , lipsei de cultura!Imi pare rau pentru acesti micuti si sigur o sa-i arat acest articol nepoticai mele......ea urla numai daca nu o imbraca numai in haine cu Hanna Montana !

    RăspundețiȘtergere