marți, 27 decembrie 2011

Am fost aleasa in Campania Palette

                               Acum aproape 2 saptamani am primit cu bucurie vestea ca am fost selectata sa particip la noua campanie Palette desfasurata pe site/ul trender.ro.A durat ceva timp pana am primit cele 2 recipiente cu vopsea pentru ca domnul curier s-a gandit sa se faca asteptat .Miercurea trecuta trebuia sa-mi primesc si eu coletul insa am asteptat degeaba.M-am ales cu el deabia joi dupa-amiaza.Iata ce am primit:
                            Este vorba despre 2 recipiente ale vopselei pentru par Palette Mousse Color Shake&Color si scrisoarea cu instructiuni de campanie.Este a treia oara cand sunt selectata de cei de la Trender pentru o campanie si sunt tare bucuroasa!Eu mi-am ales nuanta negru-albastrui si la prima vedere pare sa promita mult.Cele doua imi vor ajunge pentru urmatoarele 2 luni mai ales ca-mi vopsesc radaciniile lunar.Un recipient arata astfel:
                          
                            Contine urmatoarele:


                                            Un pahar din plastic in care se pregateste spuma:

                                      
                            Este suficient de adanc:
                                        
                        Pudra coloranta nuanta 110  15 grame

                                                  

                          Emulsie fixatoare 120ml

                                               
                         Balsam delicat pentru stralucire  15 ml
                                                 Un pliant
                                                 
                       Si un set de manusi de calitate buna.Urmeaza sa va arat maine cum a decurs operatiunea "vopsirea".



4 comentarii:

  1. Sa ne spui cat de usor este "procedeul" si mai ales cat dureaza culoarea dupa.
    Sarbatori fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc !Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, felicitari pentru castigarea acestui concurs! http://kisstyana.blogspot.com/2011/12/castigatoare-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte mult Clarra pentru anunt!Mi-ai facut ziua mai frumoasa!Pup!

    RăspundețiȘtergere