joi, 29 decembrie 2011

Campania Palette-vopsirea parului

                        Asa cum am promis am revenit cu rezultatele aplicarii vopselei Palette Mousse Color.Parul meu este blond natural insa prin clasa a 11-a m-am gandit ca nu ar strica sa ma fac roscata.Atunci m-am vopsit pentru prima data si culmea este ca am folosit tot vopsea Palette.Nu am rezistat roscatata decat un an iar in clasa a 12-a am decis sa fac o noua schimbare si am trecut la nuanta negru (tot de la Palette).De atunci au trecut 8 ani si sunt nevoita sa-mi vopsesc parul lunar.Diferenta dintre blond natural si negru se vede mai bine la nivelul radacinii parului asa ca lunar folosesc ori nuanta de negru ori pe cea de negru-albastrui.
                         Iata cum arata parul meu nevopsit (si nespalat):
                                  Iar la radacina arata astfel:
                                           Cu vopseaua aplicata
                                              Si dupa vopsire si spalare:
                         Am primit spre testare in cadrul campaniei trender.ro vopseaua Palette Mousse Color Shake&Color nuanta 110 negru-albastrui.Sunt foarte multumita de rezultate , de modalitatea de aplicare si de culoare.Diferenta este vizibila din poze si cred ca-si merita pretul.
                          Apropo de pret:am facut un mic sondaj si acesta se prezinta astfel:
1.IN KAUFLAND-vopseaua costa 20 lei
2.IN CARREFOUR ESTE LA REDUCERE IN ACEASTA SAPTAMANA-14 LEI
3.IN DM COSTA 14 LEI (PRET VALABIL PANA PE 4 IANUARIE 2012)


                          Maine se implineste o saptamana de la aplicarea vopselei si voi reveni cu noi impresii si poze.O zi minunata tuturor!




                                         

8 comentarii:

  1. Permite-mi sa adaug: pretul de aprox 14lei il gasiti si in REAL:) (daca retin bine costa 13,60 lei)
    Ai un par foarte sanatos si arata f f f f bine, Sunt invidioasa :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am fost tentata sa ma vopsesc roscata, insa am ramas la culoarea initiala. Cred ca este o culoare care atrage multe priviri...insa nici negrul pe care il folosesti tu nu este mai prejos. Culoarea intensa iti da impresia de culoare vie;
    Mi-ar placea sa gasesc un catalog cu toate culorile care exista din aceasta gama.

    App: Astazi a aparut click pentru femei la 1,5 lei...cu biblioraft (retetar).

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Simona!Din pacate la noi nu este Real in Braila.Multumesc frumos pentru complimente!Pupici si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru anunt!Maine il caut si eu la Immedio ca prin alte parti nu am sanse sa-l gasesc.O seara placuta!Pupici si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. esti norocoasa ca esti blonda natural, te poti vopsi in orice culoare vrei.. eu sunt saten inchis-bruneta si nu am prea multe variante daca nu vreau sa ma dau cu vopsea permanenta sau sa ma decolorez..

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Alle si LA MULTI ANI!Multumesc pentru comentariu!Sunt blonda natural si nu prea am poze din aceea perioada.O sa caut una s-o postez pentru a face o diferenta intre ce nuanta am avut si ce culoare am acum.La mine se vede imediat diferenta intre culori la radacini si acest lucru ma obliga sa le vopsesc lunar.O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Scumpo, esti geniala cu acest post! Caut demult timp un negru tuci.. si nu stiam la ce marca de vopsea sa apelez. Ei bine, as dori sa te intreb: cat de mult isi pastreaza Palette intensitatea culorii? (ma refer atat la decolorare cat poate si la stralucire..)
    Ah, si question! : inca mai continui sa mai folosesti aceasi gama de vopsea, sau ai trecut la altceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Enia!Eu m/am vopsit acum o luna si inca straluceste parul.Partea proasta este ca se decoloreaza la fiecare spalare si daca ai parul blond natural (ca mine) se vede la radacina dupa 4 saptamani.
      Inca folosesc aceasta gama pentru ca se aplica usor , nu/mi irita scalpul si isi pastreaza stralucirea destul de mult timp.Cand o sa ma vopsesc iar o s/o cumpar .In perioada aceasta este la reducere in hipermarketuri.O saptamana frumoasa si pentru alte intrebari iti stau la dispozitie!

      Ștergere