luni, 12 decembrie 2011

Preferatele lui noiembrie

                           Am intarziat cu acest post in aceasta luna.Ele sunt:
                                                (in fundal este  catelusa mea Becky)

Pentru ten:
1.Lotiunea matifianta Actiune imediata L'Oreal Pure Zone
2.Nivea Visage All-In-1 Extra Deep Cleasing

             Pentru par:
1.Sampon Anticadere Gerovital Plant
2.Lotiune regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant
3.Balsam Express Repair Gliss
4.Spray hranitor Aqua Light Dual Phase pentru par puternic

                  Pentru corp:
                    1.Crema anti-celulitica Revicel cu ardei iute si alge marine
                         Am intrat in cea de a patra saptamana de testare si urmeaza sa-mi expun parerea despre ea.

Pentru fata:
                       1.Crema Contur ochi cu ulei de catina si masline anticearcan de la Cosmetic Plant
Pentru maini&picioare:
                        1.Crema hranitoare pentru maini si picioare fericite Happy Hands&Feet de la Marillys

            Pentru buze:
1.Balsamul de buze cu laptisor de matca , ulei de masline si miere de la Apidermaliv-este cel mai bun balsam din cele 15 pe care le detin in acest moment
2.Balsam de buze cu menta Marillys-se mentine printre preferatele mele inca de luna trecuta
3.Soft Sensation Liquid Care by Astor (nuanta Gorgeous Fuchsia)
                    Luna aceasta am folosit ceva produse iar luna decembrie se anunta la fel de "bogata".                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu