marți, 20 decembrie 2011

Noul catalog Yves Rocher -Revista Frumusetii toamna-iarna

                            Buna dimineata!5 zile pana la Craciun.......si la noi ploua!Ieri m-am ocupat cu bomboanele pentru bradul de Craciun.In timp ce le puneam ata am vazut si unul dintre desenele animate preferate pentru aceasta perioada:
                           http://www.youtube.com/watch?v=cWkrtW_eYlM
                          "Dovada" ca ieri am avut astfel de activitati:
                               
                           Bomboanele se vand vrac in orice Kaufland si sunt 2 lei /100 grame.Eu am cumparat 500 de grame si au venit 43 de bomboane.
                           Noul catalog Yves Rocher in poze:
                            

                 Pentru orice intrebare va stau la dispozitie.Va doresc sa aveti parte de o zi cat mai frumoasa!

15 comentarii:

  1. Buna! Zi-mi si mie te rog,de unde ai catalogul YR?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ioana!Catalogul l-am primit in acelasi colet in care am primit cadou apa de toaleta Naturelle.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci pt. rasp.Ma gandeam eu,dar nu eram sigura.As fi vrut si eu sa fac o comanda,sa primesc crema anti-rid pt. mama,dar nu am comandat din oferta cu Naturelle,deci nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere Ioana!Eu nu am comandat nimic din acest catalog pentru ca nu m-au atras ofertele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa te mai intreb ceva,ca te pricepi mai bine decat mine.Daca esti client YR si soliciti de pe site-ul lor catalogul,poti comanda din el? sau trebuie sa fii client nou?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu trebuie sa fii client nou pentru a solicita catalogul.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna as avea si eu o intrebare...in cat timp ajunge comanda .eu am facut comanda si au trecut cam 2 saptamani de cand astept ,dar nimic...multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!Depinde cum ai facut comanda.Daca ai facut-o prin posta poate dura si o luna (asta daca formularul ajunge la ei).Prin telefon ajunge in 10 zile plus inca 5 zile din momentul in care ei pun comanda la posta si pana iti vine avizul.Este posibil sa intarzie pentru ca a fost perioada cu sarbatori si nu s-a lucrat sau pentru ca nu au avut un anume produs pe stoc.Din momentul in care iti vor trimite SMS ca au pus comanda la posta ai avea de asteptat inca 5 zile.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Nu stii cam la cat timp se schimba catalogul YR?

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi cer scuze ca-ti raspund asa de tarziu.I-am intrebat pe cei de la Yves Rocher si inca astept raspunsul lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna!vroiam sa te intreb daca tu ai rimit de mult catalogul asta.eu l-am primit saptamana asta si am vazut k are o oferta de cadouri diferita de a ta,ma refer la cadourile in caz ca recomand o prietena.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!Eu l-am primit in decembrie si este posibil sa aiba alte oferte pentru ca cei de la Yves Rocher le schimba la 6 luni.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere