luni, 14 noiembrie 2011

Am testat: Lotiunea matifianta actiune imediata de la L'Oreal Paris

                                    Am achizitionat aceasta lotiune dupa o lunga perioada de gandire..............specifica zodiei (Balanta).Am stat si am intors problema pe toate fetele...................daca nu se va potrivi pentru tenul meu , daca-i va face mai mult rau etc.Trecand pe langa un Rodipet nu am putut rezista tentatiei si am cumparat-o.Ea a fost cadou la revista Marie Claire ( si inca se gaseste ) si a costat doar 17 lei.

           Imi place pentru ca:

-este ideala pentru tenul meu "foarte gras si mofturos"
-chiar curata in profunzime(dovada sta discheta demachianta-nu va speriati dar atat de gras este tenul meu!)
-lasa pielea curata
-are un pret foarte bun iar raportul calitate-pret este excelent
-este nevoie de doar cateva picaturi pentru o curatare eficienta
-un tub are 200 ml si ajunge pentru mult timp(eu am consumat in 2 saptamani cam un sfert din recipient)

-nu usuca si nici nu irita pielea


Nu-mi place pentru ca:

-in magazine se gaseste cam greu
-nu va recomand sa o folositi pentru ochi deoarece ustura
-are un miros intepator

                         Eu o folosesc zilnic si ma declar dependenta .Va recomand sa o folositi mai ales daca aveti tenul gras .



Un comentariu:

  1. de cate ori am trecut pe langa ea :-? Eu momentan Effaclar Duo de la, la roche posay. Nu ar strica sa o cumpar pt cand s-o termina aia :d

    RăspundețiȘtergere