vineri, 25 noiembrie 2011

Am testat:Crema Hands&Feet de la Marillys

                          Am primit in urma cu cateva saptamani de la Clarra premiul al 2-lea castigat la concursul  de pe blogul ei sponsorizat de Marillys.Printre produsele primite se numara si Crema hranitoare pentru maini si picioare fericite Happy Hands&Feet.

                              Date "tehnice":
                 -este ambalata intr-o cutiuta draguta
                 -are 50 ml
                 -culoarea ambalajului este atragatoare
                 -are o consistenta cremoasa

                        -intra usor in piele
                                                                            
                         -Este nevoie de putina crema pentru utilizare
                         -cantitatea dintr-o cutiuta ajunge destul de mult timp
                         -miroase foarte placut (a menta) iar mirosul se mentine

Nu-mi place pentru ca:
                              -este unsuroasa
Ingrediente:
             -unt de cacao(conservant natural)
             -ulei de jojoba bio
             -ulei de samburi de struguri
             -ulei de canepa
             -ulei esential de menta egipteana

Crema este recomandata de catre producator pentru maini si picioare cu circulatie periferica scazuta.Eu o folosesc zilnic si o impart impreuna cu sotul meu.Hidrateaza inca de la prima aplicare si face minuni si pentru rani , basici etc( am ajuns la aceasta concluzie dupa ce am testat-o si pe mainiile sotului).Imi plac foarte mult produsele lui Marillys si deja a fost dragoste la prima vedere in ceea ce priveste Crema Portocala Cremoasa:

                        

                          Cred ca miroase delicios si deja am pus-o pe lista pentru Craciun..................!

Magazinul lui Marillys poate fi gasit aici:

                                       
                  http://www.breslo.ro/Shop/Marillys








2 comentarii:

  1. Myślę, że byłby świetny na moje ręce po pracy w ogrodzie. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam ciepło

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit cu intarzierea postarea. Ma bucur tare mult ca auns pe mainile voastre crema si ca afost apreciata. Va astept cu drag in micul meu magazin.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere