joi, 3 noiembrie 2011

Happy day!

                           Buna!Am revenit si eu acasa dupa ce m-am invartit ca in cerc tot orasul.Am inceput cu o vizita matinala la Lidl Vidin de unde m-am ales cu urmatoarea:

                          A costat doar 12 lei si aveam mare nevoie de asa ceva.Am ajuns si la Posta de unde am ridicat urmatorul colet:

                 Copilul din mine vorbeste acum: de abia astept sa-l urmaresc( parca nu as avea 26 de ani)!De la Posta am facut o vizita la Kaufland pentru cumparaturi si suna telefonul........mi-a mai venit un aviz de colet si plicurile cu mostre de la Provocarea Normaderm.Ma intorc la bunica acasa sa-mi iau avizul de colet si iar ajung la Posta.Am primit coletul cu premiul castigat de ziua mea de pe blogul   
http://shoppingtherapy-cristina.blogspot.com/.Multumesc Cristina!Imi plac foarte mult!Sunt primele oje Flormar si mi se par deosebite!



                Mostrele de la Provocarea Normaderm(trebuiau sa fie 3 dar au fost trimise 2):

           Am avut parte de multe lucruri frumoase astazi si multumesc pentru fiecare in parte!Ma simt foarte norocoasa pentru ceea ce mi se ofera zi de zi!Va doresc sa aveti parte de o zi mult mai frumoasa !

7 comentarii:

  1. Super!

    Ce frumos e vasul de la Lidl si ieftin! Am si eu nevoie de asa ceva si cum sunt Lidl-dependenta cred ca am sa dau o tura la sfarsitul saptamanii.

    Imi plac si nuantele ojelor foarte tare!

    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Aurora!Eu pandesc acest vas de ceva timp.Ele au fost aduse in magazinele Lidl incepand cu ziua de astazi si la ora 9 dimineata eram deja la usa!Sunt 2 modele:acela din poza si inca unul rotund.Pretul mi se pare bun mai ales ca la magazinele gen 3,8 lei costa in jur de 15 lei.Eu am citit prima oara la tine despre dulciurile pe care le-ai cumparat de la ei si a doua zi m-am dus in recunoastere!Iti doresc o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac ojele flormar :x.. m-am inscris si eu la provocarea normaderm, sunt curioasa daca o sa le primesc.. te astept si la mine pe blog.. pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Emma.Am intrat acum pe blog la tine dar nu ma pot inscrie la Gfc.O sa/l trec insa la blogurile pe care le urmaresc.Ma bucur ca te-ai inscris la Provocarea Normaderm.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurelia, daca au fost aduse asa recent , atunci sigur o sa le gasesc. La mine in Lidl sunt cumparatori, dar nu in exces. Sigur o sa mai prind si eu un vas. La magazinele gen 3,8 am vazut la 18 si 20 de lei. In Kaufland pretul era aproape dublu. O adevarata afacere ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  6. In Braila avem 2 magazine Lidl .Astazi am fost iar la cumparaturi si se vandusera.La Kaufland aceste produse sunt foarte scumpe.

    RăspundețiȘtergere