vineri, 18 noiembrie 2011

A venit comanda Yves Rocher

                                Buna!Acum 2 ore am ridicat de la posta comanda de la Yves Rocher.S-a lasat cam asteptat coletul pentru ca luni a fost pus la posta si abia astazi a ajuns.Cred ca ajungea mai repede si cu caruta(scuze de cacofonie) decat cu Posta Romana.Cum am ajuns acasa l-am desfacut si am descoperit urmatoarele:


       Am comandat tricoul care a costat 12 lei:


                   Este facut din bumbac si produs in India.Marimea este L/XL si este destul de lung spre bucuria mea(deoarece pot sa-l port bagat in pantaloni).


                  Gelul de dus crema cu cafea a costat 8,5 lei.


                                              
                    Gelul de dus nectar capsuni (400 ml) a costat 25 lei si am primit gratuit si mini lotiunea de corp cu mure (50 ml).

                       Cadoul surpriza din catalog (a costat 10 lei) este acesta mini paleta cu 2 farduri de oraz si oglinda.Se inchide foarte usor cu un magnet.                            

                                       
                             Deschisa arata astfel si acestea sunt culoriile.

        Am primit gratuit:


                              Parfumul Comme une Evidence 50ml(care costa in mod normal 155 lei)

                Balsamul de buze oferit gratuit pentru o comanda rapida de produse:

                 Nuanta este ocru deschis

                                Am  primit bonus Mini Crema Vitalitate de 15 ml 


                       Si pentru ca am avut o comanda de peste 49 lei am primit si trusa roz pentru cosmetice :

                                                                      Umpluta arata astfel           
 Deschisa arata astfel:

                                       

                                                                 Cele 3 compartimente


                                                             Am apucat sa ma uit putin si pe noul catalog si am vazut o noua oferta interesanta:pentru o comanda rapida de produse se ofera apa de toaleta Naturelle (care in mod obijnuit costa 125 lei) iar pentru o comanda care depaseste 59 lei se ofera si geanta Vanity Roz si trusa asortata:


                                   (Apa de toaleta Naturelle si geanta roz si trusa asortata).

Am observat ca pentru o noua comanda se plateste transportul daca comanda este mai mica de 80 lei iar daca aceasta depaseste 80 lei transportul este gratuit.Sunt foarte bucuroasa si acum umblu prin toate produsele!Pentru intrebari va stau la dispozitie!Pupici!



7 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere! nu ne pui o poza si cu geanta deschisa, si umpluta cu cosmetice?

    RăspundețiȘtergere
  2. Imediat fac o poza cu ea umpluta si o pun in postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa pe toate !

    RăspundețiȘtergere
  4. Aurelia,
    Daca te rog sa postezi tot catalogul cu oferta primita,cea cu Naturelle,cer prea mult?:))
    Sau imi poti trimite pozele pe mail?
    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  5. Să fii sănătoasă şi să le foloseşti cu drag! Nectarul de căpşuni îmi cam face şi mie cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mimish!Nectarul de capsuni miroase atat de bine incat imi vine sa-l beau.

    RăspundețiȘtergere