joi, 10 noiembrie 2011

Practic in bucatarie pe decembrie

                             Buna dimineata!Sper ca aveti parte de o zi la fel de frumoasa si luminoasa ca la noi.In Braila este inca soare si destul de cald pentru data din calendar.Astazi am fost matinala si am cumparat numarul pe decembrie al revistei Practic In bucatarie.Costa 2,5 lei si in zona in care stau am gasit revista fara suportul de pahar programat pentru aceasta luna.Revista vine in folie si contine noua brosura Yves Rocher pe care am expus-o in alt post.Aceasta are 93 de pagini iar numarul viitor va aparea pe 8 decembrie.

Revista simpla


Brosura noua Yves Rocher


                    Tot astazi am facut o vizita matinala la Lidl si am gasit "mandarine mici"(preferatele mele).Miros atat de bine si sunt un semn ca se aproprie Craciunul................................!Deabia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu