joi, 24 noiembrie 2011

Revista Cool Girl pe decembrie si o surpriza dulce

                          Astazi am cumparat si numarul pe decembrie al revistei Cool Girl.Aceasta este in folie si contine 2 absorbante Always Platinum.

                                 Numarul viitor este programat sa apara pe 22 decembrie.Tot astazi am facut cateva cumparaturi la Lidl si am gasit acest superb Calendar de Advent .Am citit ceva despre Advent pe blogul Ralukai si pentru fiecare zi a lunii decembrie ii corespunde cate o bomboane (aceasta se procura desfacand chenarul afisat pe calendar ).Este atat de frumos si ...........parca vreau sa vina luna decembrie mai repede!Calendarul a costat 2 lei.Va doresc sa aveti parte de o zi cat mai frumoasa!


                                                Calendarul:


          P.S.:PENTRU CA AM INTRAT DEJA IN SPIRITUL CRACIUNULUI MI-AM PUS URMATOARE POZA PE LAPTOP


                                                                                             

2 comentarii:

  1. ce frumosssssss!!!pregatesc si eu curand,cat de curand o postare legata de cadourile"Advent"de anul acesta!:x:x:Xpupici dulci:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Raluka!Deabia astept sa vad postarea!Le-am citit cu mare drag pe cele de anul trecut legate de calendarul Advent si imi aduc aminte ca aparea in poze si un catelus pufos!E o scumpete!

    RăspundețiȘtergere