luni, 14 noiembrie 2011

O duminica speciala

                         Buna fetelor!A trecut si acest sfarsit de saptamana cu bune si rele si am inceput cu dreptul o noua saptamana.Zilele acestea au fost cam friguroase insa vremea tine cu brailenii si astazi am avut parte de o portie zdravana de soare!Ieri am avut onoarea de a ma intalni cu Clarra (blogul ei http://clarra.wordpress.com/) si cu aceasta ocazie am primit si premiul castigat pe blogul ei la Concursul Marillys.Am ramas cu amintiri foarte frumoase dupa intalnirea de ieri ........MULTUMESC CLARRA!

             Clarra mi-a oferit Crema hranitoare pentru maini si picioare fericite Happy Hands@Feet , balsamul de buze cu menta (care miroase atat de delicios incat iti vine sa-l mananci) si Gelul de curatare Bio cu Ceai Verde.Am testat pana acum doar primele doua produse si sunt excelente.De la Clarra am citit pentru prima oara despre produsele bio si recunosc ca mi-a dat si mie acest "microb".Ii multumesc foarte mult Clarrei pentru momentele petrecute impreuna si va recomand cu caldura blogul ei.Am ramas placut impresionata de produsele lui Marillys si sigur le voi folosi .
              O alta veste care mi-a facut ziua si mai frumoasa a fost invitatia de a testa produsele Revicel.
         Deabia astept sa inceapa testarea!Va doresc sa aveti parte de o saptamana calduroasa si  frumoasa!Sa ne bucuram de ultimele zile de toamna!

Un comentariu:

  1. hihi, cu placere draga mea! si mie mi-a facut mare placere sa ne vedem :) sa te bucuri de produse!

    RăspundețiȘtergere