miercuri, 30 noiembrie 2011

Ce onoare!Primul meu blog award

                       Scumpa de Liz   (   http://luizaburlacu.blogspot.com/  )     mi-a facut o  mare bucurie si mi-a acordat primul meu blog award!Ce fericire!Nu m-as fi gandit niciodata ca voi ajunge ca cineva din blogosfera sa se gandeasca si la mine si ma bucur foarte mult de aprecierea lui Liz!

                             O sa tin minte cu siguranta aceasta data!Multumesc foarte mult Liz!Acum urmeaza sa va spun 7 lucruri despre mine:
1.M-am casatorit de la 22 de ani (desi multa lume mi-a zis ca nu sunt sanatoasa!)
2.Am crescut in cei 26 de ani de viata multe animale:catei , pisici, gaini , curcani , gaste , broaste testoase , rate ,greieri , porumbei si tot ce am gasit abandonate pe strada.Iubesc foarte mult animalele!
3.Am terminat Facultatea de istorie insa nu am profesat niciodata.
4.La practica de specialitate imi placea sa spal cranii si dinti cu periuta de dinti.
5.Unicul  moment pentru care deschid zilnic televizorul este sa vad Mireasa pentru fiul meu.
6.Inca impodobesc bradul in fiecare an si apoi ma intrec cu sotul cine sa manance mai repede toate bomboanele de brad!
7.Imi incep fiecare dimineata (la ora 5 ) cu o cana de lapte si nu am avut niciodata o zi de concediu.

                          Ieri am lipsit de pe blog pentru ca de la ora 11 am ramas fara cablu tv si fara internet.Aceasta treaba a durat pana seara si m-am simtit ca traiesc ca-n epoca de piatra.Sambata am semnat contractul cu un alt furnizor (RDS) si ieri au si venit sa-mi instaleze cele 2 servicii.M-am bucurat insa de internetul de la RDS numai 15 minute pentru ca ................s-a hotarat brusc sa cedeze!Am asteptat 2 ani pana sa ajunga cei de la Rds cu semnalul in zona in care stau !Totul s-a terminat cu bine cand au venit cei de la interventii ca sa constate................ca cei care mi-au montat internetul au pus o mufa atat de buna incat a cedat dupa 15 minute!Acum internetul merge ca uns si observ ca paginiile se incarca mai repede ca la UPC desi este aceeasi viteza.

                          Va doresc sa aveti parte de o zi minunata !

3 comentarii:

  1. FELICITARI!


    ai un tag si de la mine. :) daca vrei sa il faci....

    RăspundețiȘtergere
  2. :))mi-au placut si lucrurile despre tine si povestea cu netul. Si eu ieri am patit sa raman fara net pentru ca rds n-a vrut sa ne dea (cica probleme de sistem) si am stat toata ziua si m-am plans ca nu pot sa postez. Mi-am editat fotografii si am asteptat sa se faca seara cand a venit netul :)
    Si sa stii ca esti sadica la faza cu craniile =))

    RăspundețiȘtergere
  3. cea mai tare povestea cu netul,tine o tot asa te salut

    RăspundețiȘtergere