vineri, 11 noiembrie 2011

Prima zi cu zapada

                            Buna!Am trecut cu bine peste 11.11.2011 ora 11.11.Nici macar nu am fost atenta la ceas si cand m-am uitat trecusem de mult de acest moment.Daca ieri am laudat vremea de afara inca de dupa-amiaza s-a schimbat.Azi dimineata era atat de frig....................barrr..................am luat deja haina de iarna!De cateva ore in Braila fulguie insa nu se asterne pe jos.Anul acesta au venit prea devreme primii fulgi de zapada!Tocmai pe frigul de astazi m-am gasit si eu sa platesc facturi si sa fac cumparaturi.Dupa ce am alergat pe la UPC si Rds am zis ca merit si eu o rasplata asa ca am dat fuga la Sensiblu sa profit de  oferta:"Cumpara Tratament lotiune regeneranta cu petroleum 100ml si primesti CADOU Tratament sampon anti-cadere 200ml".


              Ambele au costat 20.30 lei.Este o adevarata afacere pentru ca la Sensiblu numai Lotiunea regeneranta cu petroleum costa 21.00 lei iar Samponul anti-cadere este 12.99 lei.In Kaufland puteti achizitiona Lotiunea cu petroleum la 15,60 lei insa samponul acesta nu era la  raft.Sunt deja la al treia sticla de lotiune regeneratoare si ma declar dependenta de ea. Samponul anti-cadere intra de astazi in teste insa am incredere ca nu ma va dezamagi deoarece  gama Gerovital Plant s-a potrivit necesitatiilor mele. Tot astazi am cumparat si ultimul numar al revistei Click!Pentru femei.




                       Revista nu este in folie si contine doua inserturi :noua brosura Yves Rocher si un catalog Grizley Toamna-Iarna 2011-2012.Pretul este de 1,5 lei.
                     Va doresc sa aveti parte de un sfarsit de saptamana calduros si frumos!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu