marți, 22 noiembrie 2011

Cand publicitatea devine prea agresiva

                                  Buna dimineata!Desi pentru multe dintre voi aceasta ora pare imposibila (7.30) eu stau in fata laptopului si ma enervez pentru ce aberatii imi apar in fiecare dimineata in email.De ceva vreme ma streseaza (in fiecare zi) un nene cu sit-ul lui:
                                    http://curs-complet.ro/?ref=zip
                                 Faza este ca nu auzisem in viata mea de acest site si clar este ca nu m-as fi abonat niciodata sa primesc informatii despre aceste aberatii.In fiecare dimineata cand deschid laptopul gasesc iar si iar acelasi email:

Invata sa vorbesti,sa scrii si sa citesti in limba  engleza,    italiana,      germana,      spaniola    sau franceza  in doar 20 de zile, 50 minute pe zi.

Daca esti in cautarea unei metode de invatare a limbii  engleze,      italiana,      germana,      spaniola    sau franceza    in mod rapid, usor si eficient, acest site este solutia potrivita pentru cerintele tale.
Poti invata limba  engleza,    italiana,    germana,    spaniola    sau franceza  folosind cursurile noastre complete si usor de inteles pentru toate varstele.

Viziteaza:  http://brandboxinc.com//wp-content/cursuri-limbi-straine11.php

Livrare in toata tara in 48 ore prin Fan Curier
      
Este acelasi text in fiecare dimineata si am ajuns sa-l stiu si atunci cand dorm.Culmea este ca am intrat pe aceasta pagina sa vad ce este si apare si o casuta cu Dezabonare.Am incercat sa ma dezabonez de o mie de ori de la aceste tampenii si imi apare un mesaj ca m-as fi dezabonat cu succes................dar minunea dureaza pana a doua zi cand iar primesc acest email.Pe acest site nu apare nici o adresa de contact decat a unui anume Marius .Sincer sunt satula de acesti indivizi dubiosi care nu au ce face decat sa ne umple zi de zi email-ul cu atata SPAM.I-am trimis acestui Marius cateva email-uri in care l-am rugat sa ma dezaboneze de  la aceste asa zise cursuri insa nu am primit nici un raspuns.......................iar drept cadou continua sa-mi trimita email-ul de mai sus.M-am saturat de aceste site-uri fantoma care ne fura identitatea si ne folosesc adresele de email fara ca noi sa ne fii dat acordul.Acesti indivizi nu au nici o limita si nici o urma de bun simt!Sunt de o nesimtire grosolana si nu inteleg de unde atata tupeu.Ii rogi de atatea ori sa nu te mai streseze cu aberatiile lor insa in goana lor dupa bani nu tin cont de nimic.Nenea acesta nu pare sa priceapa limba romana sau nu ma exprim eu corect?Culmea nesimtirii este ca pe aceasta pagina de asa/zise cursuri afiseaza si un link catre OPC!In goana lor dupa bani nu tin cont ca fiecare  dintre noi avem o limita si ca publicitatea lor este mult prea agresiva!Sper ca nu v-am transmis nimic din gandurile mele negative si va doresc sa aveti parte de tot ceea ce va doriti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu