vineri, 25 noiembrie 2011

Bunatati de la Complexul Apicol "Veceslav Harnaj"

                           Am ramas restanta cu acest post inca de saptamana trecuta.Joi am primit aceste bunatati de la Complexul Apicol "Veceslav Harnaj":

                                 Este vorba despre:
1.Crema de fata cu laptisor de matca , ulei de masline si unt de shea
2.Crema pentru calcaie cu ulei de masline , unt de shea si propolis



       3.Crema pentru calcaie cu ulei de masline , unt de shea si ulei esential de menta


                  4.Apidermaliv masca pentru ten uscat                                                                               5.Apidermaliv balsam pentru buze (care este atat de delicios si de gustos incat l-as manca)
                             Toate cele 5 produse primite spre testare fac parte din gama Apidermaliv.Aceasta este o gama de produse cu 95%-100% ingrediente naturale , fara conservanti , coloranti si parafine.Maine se implineste o saptamana de testare si ma declar foarte multumita de ele.Pentru cremele pentru calcaie, crema de fata si masca    voi  acorda un termen mai mare pana imi voi da cu parerea  .       Site-ul celor de la Complexul Apicol este:

                            http://complex-apicol.ro/

                              Este prima colaborare cu cei de la Complexul Apicol "Veceslav Harnaj" si le multumesc foarte mult pentru ca mi-au oferit ocazia de a testa aceste produse!  Mi-au facut o bucurie foarte mare !                                                    

2 comentarii:

  1. Buna Coco!Acestea sunt primele produse ale celor de la Complexul Apicol pe care le folosesc si mi se par destul de bune.Iti doresc sa ai parte de un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere