joi, 24 noiembrie 2011

Revista Avantaje pe decembrie

                          Buna!Ieri am lipsit de pe blog dar astazi am revenit in forta .Am cumparat de putin timp numarul pe decembrie al revistei Avantaje si am ramas placut impresionata.Revista se gaseste atat in varianta simpla (6,9 lei) cat si cu cadou.Eu am cumparat varianta cu cadou (scuze de cacofonie) si costa 10 lei.Luna aceasta suntem rasfatate cu Crema de maini hidratanta de la Himalaya.Aceasta are 50 ml si miroase ........atat de bine!

Revista contine si:

                                                 1.Un flyer cu"Cumpara orice produs L'Oreal Paris Dermo-Expertise si primesti 30% reducere  doar Acum in farmaciile Sensiblu.Promotie valabila intre 01-31.12.2011 in limita stocului disponibil."
                                              
                         2.Un flyer Calgon cu un concurs


                                               
                           3.O brosura Yves Rocher din care am comandat deja

                                              
                             2.2 absorbante Always Platinum


                                               

                    Crema arata astfel si parca miroase a scortisoara....................simt deja mirosul Sarbatoriilor de Iarna:

                                                

                          Revista are 130 de pagini iar numarul viitor este programat sa apara pe 21 decembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu