marți, 8 noiembrie 2011

Oferta noua Yves Rocher

                              Buna fetelor!Am o surpriza placuta pentru amatoarele de cosmetice si parfumuri Yves Rocher.Astazi am cumparat revista Ioana (nr.23) si am gasit o noua surpriza Yves Rocher.

 Revista Ioana:

Noua brosura Yves Rocher:

Revista Ioana plus brosura costa 2,5 lei.Noua brosura Yves Rocher are codul 3OYA4EP16 si este valabila numai pentru abonatii noi.Cadouri:

-pentru o comanda rapida de produse ni se ofera un Lac de Buze in 3 nuante.Avem de ales intre:
1.Roz cristalin
2.Roz auriu
3.Ocru deschis

-pentru o comanda de minim 25 ron primim:
            Apa de Parfum Comme une Evidence vaporizator de 50 ml (costa 155 ron)
-pentru o comanda de minim 49 ron primim:
            Geanta Vanity cu 3 compartimente ce au inchidere separata.


                                 (Parfumul oferit cadou pentru o comanda de doar 25 ron)

Pentru a viziona mai bine brosura va invit pe site-ul Mihaelei (careia ii spun LA MULTI ANI !cu aceasta ocazie).Link-ul este acesta:

http://www.romanianbrands.com/living_in_RO_colors/brosura-catalog-produse-oferte-preturi-yves-rocher-romania-2011/#YR-nov11

Bosura noua este cea cu titlul:"BROSURA YVES ROCHER CU OFERTE PENTRU SARBATORILE DE IARNA".

Daca va tenteaza  sa comandati :GELUL DE DUS PORTOCALA DIN FLORIDA sau  SETUL PLAISIRS NATURE MURE va informez ca nu sunt pe stoc.(eu mi le doream dar asta e).Am uitat sa va spun ca transportul este gratuit!Va tenteaza?Eu nu am rezistat si deja am comandat!Pentru intrebari va stau la dispozitie.Deabia astept sa vina parfumul....................................!











       

16 comentarii:

  1. Hello,


    Tocmai am trimis si eu prin posta comanda.
    Si eu astept parfumul....l-am mai avut in trecut si mi-a placut tare.

    Oferta este prea buna pentru a fi ratata!


    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Aurora!Initial am dorit si eu sa trimit prin posta dar pana la urma am sunat.Deabia astept sa vina parfumul.......miroase atat de bine!Sper sa ne vina coletele cat mai repede!Iti doresc sa ai parte de o zi frumoasa si calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Daca dam comanda de peste 49 lei,ne da cadou si luciul,si parfumul,si geanta? Sau..cum e? Eu vreau mult de tot parfumul,e printre preferatele mele :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Bia'a!Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat.Daca ai comanda de peste 40 lei iti ofera cadou si luciul , si parfumul si geanta.Daca iti doresti numai parfumul poti face o comanda de numai 25 lei si-l vei primi impreuna cu luciul de buze (nuanta pe care ti-o doresti).Conditia esentiala este sa fii abonat nou!Daca esti clienta veche poti face atunci comanda pe numele mamei , surorii ......eu am facut comanda ieri chiar pe numele sotului.Ca sa iti ajunga comanda mai repede si implicit si parfumul iti recomand sa faci comanda sunand la ei.Comanda este livrata in termen de zece zile din ziua in care ai facut-o insa mereu am primit-o si in 5 zile.Pentru alte intrebari iti stau la dispozitie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze:vream sa spun "daca ai comanda peste 49 lei" (nu 40 lei).

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,Aurelia! Nici eu nu i-am putut rezista parfumului! Spune-mi,te rog,tu ai sunat la Yves Rocher sa comanzi pe numele sotului tau? sau l-ai pus pe el sa vorbeasca? Te intreb,ca m-a rugat vara-mea sa-i fac si ei o comanda pe numele sotului ei(ca ea e deja clienta si nici nu prea se pricepe),dar ma gandeam ca o fi vreo problema daca vb eu in locul lui.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Ioana!Eu am sunat la ei si am intrebat daca pot face o comanda pe numele sotului si nu a fost nici o problema.Trebuie sa ai notate undeva datele sotului verisoarei:nume si prenume, localitate , judet, adresa din buletin si sa spui data lui de nastere(zi , luna, an).Eu am terminat toata comanda in 7 minute si nu am pierdut timpul prin Posta(nu am siguranta ca ar fi ajuns comanda).La mine a durat atatea minute pentru ca nu aveau pe stoc produsele pe care mi le-am dorit si a trebuit sa ma reorientez.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pt raspuns,asa voi face. Si eu pt mine tot telefonic am comandat,ca am facut mai de mult gresala sa trimit talonul prin posta si dupa o luna jumatate am primit produsele.

    RăspundețiȘtergere
  9. BUNA,am citit si eu despre oferta aceasta si este intradevar tenanta,si as face-o si eu,dar intradevar daca faci comanda de exemplu de 40 lei ai livrarea gratuita?fara acele 12 lei care sunt de obicei taxa?? multumesc! Vyoleta

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Vyoleta!Livrarea este gratuita indiferent de cat faci comanda.Daca alegi sa faci o comanda de 40 lei vei plati exact 40 de lei fara a plati nimic in plus.Am observat ca numai la ofertele pentru abonatii noi pun taxa de transport gratuita.O zi buna si pentru alte intrebari iti stau la dispozitie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pentru raspuns! Eu nu am avut aceasta revista cumparata darr am notat din imagini cateva timbre am inscris-o pe mama mea ca si reprezentata si deja le-am comandat,pentu ca este super tare aceasta oferta!Multumim pentru ca ne-ai oferit si noua aceasta oferta! o seara buna ! pwp

    RăspundețiȘtergere
  12. buna poti sa imi dai si mie revista scanata plssss ca nu mai am de unde sa o iau, id meu loredana_blonda2006

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna Loredana!Intri pe link-ul de mai jos si o gasesti gata scanata pe acest site.

    http://www.romanianbrands.com/living_in_RO_colors/brosura-catalog-produse-oferte-preturi-yves-rocher-romania-2011/#YR-nov11

    Bosura noua este cea cu titlul:"BROSURA YVES ROCHER CU OFERTE PENTRU SARBATORILE DE IARNA".

    RăspundețiȘtergere
  14. Link-ul il gasesti si mai sus in postul scris de mine.Trebuie sa dai doar un click si sa cobori pagina la Bosura noua. Este cea cu titlul:"BROSURA YVES ROCHER CU OFERTE PENTRU SARBATORILE DE IARNA".Succes!

    RăspundețiȘtergere