luni, 21 noiembrie 2011

Noul catalog Yves Rocher






                                                                                      
                                                 
                    A fost o munca titanica sa postez intreg catalogul si am terminat.Acesta este catalogul primit dupa ce mi-a venit comanda.Este destul de mare si pana sa termin sa-l postez m-au lasat  bateriile la aparatul foto de 2 ori si am facut zeci de poze pana sa le reusesc pe acestea.Nu sunt multumita de calitatea pozelor insa daca aveti vreo intrebare va raspund cu drag.Numarul ofertei  pentru care se primeste gratuit apa de toaleta Naturelle de 75 ml (care costa in mod normal 125 lei).                                              

12 comentarii:

  1. Care e numarul ofertei? Tocmai pagina cu oferta pt parfum nu ai scanat-o

    RăspundețiȘtergere
  2. Numarul ofertei este 9OYA2RC05.Din pacate nu am avut acces la scaner si a trebuit sa fac toata treaba cu aparatul foto.Probabil ca daca le scanam se vedeau mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi poti spune si mie t rog codul de la demachiantul gel cu musetel de la pagina 8?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Uk!Codul gelului demachiant cu musetel de la pagina 8 este 87300.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult:*:* de vre'o saptamana tot vreau sa dau comanda si ma tot chinuiam sa inteleg codu:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, imi cer scuze ca te deranjez, imi poti spune te rog frumos pana cand este valabila oferta cu parfumul Naturelle. Imi place foarte mult parfumul, si nu de mult am aflat de aceasta oferta . Oare e tarziu daca incerc sa comand acum? Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Alina!Nu trebuie sa-ti ceri scuze pentru ca nu este nici un deranj!Oferta cu acest parfum este valabila 6 luni asa ca nu este prea tarziu sa comanzi acum!Succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos. Pupici si Sarbatori Fericite :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu multa placere Alina!Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna,te rog frumos,poti sa-mi spui codul parfumului so elixir:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat!Codul parfumului So Elixir este 61925.Succes!

    RăspundețiȘtergere