miercuri, 2 noiembrie 2011

Preferatele lunii octombrie

                              Buna!Este prima oara cand realizez acest post si am ceva emotii.Luna aceasta am pus accent pe urmatoarele produse:
Este vorba despre:
                PALETA PENTRU MACHIAJ GLAMOUR(a fost cadou la revista acum 2 luni)

                      BALSAMUL DE BUZE PROTECTOR DE LA FARMEC (castigat la concursul sponsorizat de Farmec pe blogul http://clarra.wordpress.com/) Multumesc Clarra!

                    Preferata mea!Lotiunea pentru zone rebele cu cafea verde de la Yves Rocher.Pe site-ul lor costa ceva iar impreuna cu revista Avantaje am achizitionat-o numai la pretul de 13 lei!HAPPY ME!O folosesc zilnic si sunt foarte multumita de ea.

                 O alta minunatie pentru tenul meu foarte gras.Este vorba despre Lotiunea matifianta actiune imediata de la L'Oreal Paris.Am cumparat-o in aceasta luna impreuna cu revista Marie Claire la pretul de numai 17 lei.Isi merita banii pentru ca (virgula) curata in profunzime.

               LAPTELE DEMACHIANT PENTRU FATA SI OCHI PENTRU PIELE SENSIBILA DE LA IVATHERM.Il am de aproape o luna si-l folosesc zilnic.Pot spune ca l-am redescoperit deoarece prima data cand l-am folosit m-au usturat ochii insa nu mai am probleme de acest gen.

                                    BALSAMUL FARA CLATIRE DIN GAMA GLISS HAIR REPAIR .Am consumat ceva din el si-l folosesc mereu dupa ce imi spal parul.Il aplic pe parul umed iar rezultatele s-au vazut din prima saptamana.Pot spune ca sunt dependenta de el!Costa (in functie de magazin) intre 12,5 -16 lei.

                                      Cam atat pot spune despre produsele mele preferate din luna octombrie insa urmeaza review-uri in ceea ce priveste Laptele demachiant pentru fata si ochi de la Ivatherm , Lotiunea matifianta de la L'Oreal Paris si Balsamul fara clatire de la Gliss Hair Repair.

2 comentarii:

  1. ce frumoasa e paleta glamour. imi pare rau ca n-am fost pe faza sa mi-o fi luat si eu :(

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept review-urile :) si sa dai tot inainte cu preferatele lunii :) te pup

    RăspundețiȘtergere