miercuri, 9 noiembrie 2011

Am testat:Laptele vitaminizant demachiant Gerovital Plant

                           

                                     Buna!Sunt o mare fana a produselor Farmec si printre preferatele mele se numara Laptele vitaminizant demachiant Gerovital Plant.Am incercat de la Farmec mai multe produse (Preferatele mele au fost Lotiunea regeneranta cu petroleum si Balsamul de buze protector) si pentru ca eram in cautarea unui demachiant l-am ales pe acesta.De ce?Cautand la standul de cosmetice din Kaufland (si chiar am gasit multeeeeeeee demachiante) privirea mi-a fost atrasa de Laptele vitaminizant.M-au atras la el ambalajul (capacul-care il transforma intr-o ciuperca draguta si culoarea vie care imi inspira primavara in suflet).Un alt motiv pentru care l-am ales este ca se raporteaza varstei mele ( plus 20 de ani).


Ce spun ei:

-Produsul hidrateaza , hraneste si vitaminizeaza pielea datorita Complexului Herbatonic si a Vitaminei A , iar extractul organic de Floare de Colt asigura un plus de protectie fibrelor de colagen si elastina.

Utilizare:

-Se foloseste dimineata si seara si in timpul zilei de cate ori este necesara curatarea fetei.Se aplica pe fata , gat si decolteu , se maseaza usor , apoi se indeparteaza cu un disc demachiant.

Ce spun eu:

Imi place pentru ca:

-miroase atat de bine .......
-are o consistenta placuta si nu ingrasa tenul
-intra usor in piele
   
-nu irita tenul si mai ales ochii
-cateva picaturi sunt necesare pentru a curata eficient pielea
-are un pret bun(am facut un mic sondaj si costa in jur de 10,5 lei-13 lei)
-il recomand si pentru tenul gras (ca al meu)
-ofera o senzatie de prospetime
-un tub tine destul de mult timp (eu l-am terminat intr-o luna)

Nu imi place pentru ca:

-are o cantitate mica in comparatie cu celelalte demachiante(150ml)



                                 Il recomand  tuturor si felicitari celor de la Farmec pentru ca mentin sus stacheta produselor romanesti.Sustin si eu Campania "HAI SA ADUCEM ROMANIA ACASA!"



"Cumpara un produs Gerovital si sustine Echipa Olimpica a Romaniei.La cumpararea oricarui produs Gerovital din gamele :Gerovital H3 Evolution , Gerovital Plant , Gerovital H3 prof.dr.Ana Aslan. ,
Gerovital Plant Tratament,  Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim si Gerovital Plant Balsamuri de buze,

1% din valoarea acestora se va directiona catre Echipa Olimpica a Romaniei"

Campanie valabila in perioada 14 octombrie-14 decembrie 2011.


Bretara campaniei:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu